En Lördag.

image63


Efter en hel utekväll är detta den enda bilder jag kom hem med på kameran. Kvällen var verkligen fylld av överraskningar. Två dykare iförda snorklar badade i snön utanför Origo, jag pratade tatueringar med ett gäng polisstudenter, fick höra att jag verkligen ser ut att vara en "tvättäkta moderat", lärde mig att det tydligen ligger något heligt  över mig, det skickades otaliga sms (betydligt fel än vad som borde ha gått iväg), pratades deep shit på köksgolv, och frågan vad som egentligen definierar en typisk student hägrade. Framför allt blev det sent, men ack så lyckat.

Kvällens roligaste var dock de fyra killarna på Statoil som köpte alla Kinder-ägg som fanns i hela affären. Kul att vissa har barnasinnet kvar.

Kommentarer
Postat av: klara j-r

åh, låter som en rolig kväll!

2007-11-12 @ 10:18:16
URL: http://nomi.blogg.se
Postat av: Frida

Haha, de killarna på Statiol skulle jag ha velat se! Tack själv btw. Galen kväll och jag måste berätta något mer galet som hände (dock inte mig :)

2007-11-12 @ 16:30:52
URL: http://starkenbergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0