Det vilda studentlivet...?

Fredagskvällen igår var verkligen någon alldeles extra! Wow fredagskväll - yeah!!

Kanske inte på det sättet som ni tänker er, inget party, ingen rörelse. Men det finns väl lika många definitioner på en bra fredagskväll som det finns människor? Min kväll innehöll gomiddag hos mamma och pappa. Det var skönt att få byta ut fiskbullarna och pastan mot en trerättersmiddag med vin och ost. Hasade mig vidare till TV:n. Efter 5 minuter i soffan sov jag gott, klockan var ju trots allt 22.30. Vaknade i morse, efter 11 timmars sömn, nerbäddad i gästrummet. Gött.

Även om helgen är härlig innehåller den sjukt många måsten. Det ska handlas, städas och umgås. Ibland är det skönt att skita i att ha en rolig fredagskväll och bara göra det man känner för - god mat i nedstressad miljö och somna framför dåliga fredagsprogram. Jag skulle byta ut Corona och NH mot min kväll anytime!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0