En kopp te värmer kroppen.

En perfekt fika med tjejerna. Ett trevligt och chict gäng träffades under en intensiv tekopp. Ja, intensivt, det blir det alltid med dessa flickor. Den ena hinner knappt avsluta meningen innan nästa tar vid, ett ständigt myller av ord och gester.

Jag blir så glad av människor som gör mig glad. Varför umgås man inte oftare med sådana? Jag ska sluta slösa min tid på bekantskaper som bara tar energi och som faktiskt inte ger någonting annat än sällskap för stunden. Ett är numera ett av mina budord. Fler kvällar som denna, ja tack.


Kommentarer
Postat av: klara j-r

tack själv! jag blev så glad och exalterad. när jag pratade med mathias så frågade han om jag var full, för att jag brukar prata så fort och så när jag är full. men jag var bara full av endorfiner och av lycka. så himla skönt att få tänka på något annat ett tag! tack kära sanna!

2007-10-31 @ 12:15:26
URL: http://nomi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0