Bakis?

Aj. Det blev alldeles för sent igår för mig. En torsdagskväll ska man sova tidigt, speciellt om man har seminarium  i företagsekonomi klockan 8 morgonen efter. När klockan ringde ville jag bara slänga den i väggen och försvinna under täcket. Mitt huvud värker, kan knappt koncentrera mig och känner mig lite smått yr - en ganska typisk baksmälla.
Men detta är ingen vanlig baksmälla, det är resultatet över en tjejkväll som avslutades senare än senast (jag tänkte till och med tanken "Ska jag verkligen ens gå och lägga mig?"). Vi har ofta lyckade tjejkvällar med detta gymnasiegäng, men denna var speciell. Spontan, slapp men full av samtalsämnen från allt mellan död, tro, Drew Barrymores kläder och sex. Ingenting är för känsligt, ingenting är tabu.

Man menar att inget år är bortslösat så länge det har innehållit skratt eller gråt. Jag tror att gårkvällen hjälpte mitt år en bra bit på vägen. Även om jag mår pyton idag går jag med ett leende på läpparna.

Kommentarer
Postat av: klara j-r

åh så jag önskar att jag fick vara med. jag skulle vektligen behöva en tjejkväll i gymnasieanda.

2007-09-21 @ 12:24:13
URL: http://nomi.blogg.se
Postat av: underbaraclara

åhåhåh! Jag meeed. jag känner mig typ nykär :D
kram älskade vän!

2007-09-21 @ 12:35:46
URL: http://underbaraclara.webblogg.se
Postat av: Elina

HUR KUL SOM HELST var det! Joel sov som en stock när jag kom hem och blev skitimpad när han fick höra att jag inte kommit förrens 03:30 :) Tack för en fantastisk kväll/natt. Och jättefin blogg kompis! KRAM

2007-09-21 @ 19:59:58
URL: http://www.sundholms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0