En till blogg i internetvärlden.

Jaha, som om inte världen kunde klara sig utan en till blogg. Men, kan andra kan väl jag. Men varför lägga ner tid på en blogg? Är det för att fylla andras liv med stor glädje, sprida sitt budskap eller kanske ett omättat behov av att dela med sig av sitt liv? Ärligt talat tror jag inte att det är så många som bryr sig om mina dagar.Därför har jag bestämt att skapa en blogg för fullkomligt själviska anledningar, skapa ett ställe där jag kan skriva, tycka, tänka och dra resonemang (som ni lätt kan skrolla er igenom tack vara dagens teknik).

Så. Även om denna blogg främst kommer att läsas av mamma, pappa, vänner, ett av mina trillioner syskon och kanske en och annan out-sider kan det vara bra att säga några ord om vem jag är.
Åsa Sanna Magdalena
21 år
Umebo
Läser för närvarande juridik, T5 (jösses vad tiden går!!)
Instruerar Body Pump på IKSU och IKSUspa
Aktiv Umespexare

That´s it.


Kommentarer
Postat av: underbaraclara

oh underbart!
Jag tar och länkar till dig!

2007-09-17 @ 21:01:56
URL: http://underbaraclara.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0