Hur mäter man ett år?

Ett till år har passerat sedan förra sommaren. Hur fort gick inte det? På vilket sätt mäter jag ett år? I tentor? Antal terminer? I antal umespex? Mängden sittningar? Soliga mornar? Regniga filmkvällar? I IKSU-pass?

Ibland kan ett år kännas som en månad, att det passerar förbi utan att någonting egentligen har hänt. Jag tycker det är en ganska skrämmande känsla. Men det finns en sak, eller ska jag säga en person i mitt liv, som påminner mig om att ett år är otroligt långt och innehåller mycket förändringar och händelser. En person som påminner mig om 2007 inte alls är samma sak som 2006.

image12

2006


image11

2007


Plötsligt verkar ett år vara en evighet.

Kommentarer
Postat av: Tove såklart :-)

Jisses syster- du kan uttrycka dig såååå bra! (gråter...)

2007-09-26 @ 18:44:05
Postat av: underbaraclara

Hur söt är han egentligen? man blir alldelens matt. Fy vad fint du skriver dessutom!

2007-09-26 @ 19:33:09
URL: http://underbaraclara.webblogg.se
Postat av: klara j-r

måste instämma! du är så duktig på att skriva sanna!

2007-09-27 @ 11:22:32
URL: http://nomi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0