Nakenbad.

En sen sommarkväll efter en tjejmiddag kom vi på den otroligt galna idén att vi skulle åka upp till Nydala och bada, mitt i natten (ni har tillåtelse att bli imponerade av vårt totalt urflippade beteende). Jag, tjejerna och Gustaf parkerade vid kyrkstugan där det inte fanns en kotte. Yes, tänkte vi, perfekt. Kläderna av, ner i vattnet. Det var förmodligen svinkallt men i allt lyckorus var det inget jag kände av.

Det var en helt underbar kväll och natt som vi absolut ville föreviga med ett kort. Vi hade ju ingenting på oss men vi ställde oss så att vi hade vatten upp till midjan och täckte för resterande delar. fina sommarkort var vårt mål. Det blev inte reslutatet. När jag kommer hem och lägger in bilderna på datorn upptäcker jag till min förfäran alla bilder ser super-nude ut. Vårt försök att se lite sommarglada och tokiga ser snarare ut som framsidan på en slitz-konkurrent.

Dessa bilder kommer naturligtvis aldrig att lämnas ut till obehöriga (något jag har lovat de andra nattbadarna på min heder och samvete). Minnet från badet får stanna mellan oss. Men ett smakprov bjuder jag på, dock lite mer påklätt och ganska mycket mindre hud...


image6


Jag tittar tillbaka på kvällen som den absolut bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0