Jag är inte ensam.

Varning för smörigt inlägg!

Vi gör ingenting ensamma. Alla våra framgångar delar vi egentligen med alla runt omkring oss. Klyschigt, men ack så sant. Hur kom jag och tänka på det här? Jo, jag letade bland mina fotografier från urminnestider och hittade en knölig lapp:

"Sanna, det är ok! Du e ändå fantastisk! Du är intelligent och söt och kommer att få MVG på massor av prov i framtiden älskling!"

Minns stunden som igår. Jag som största betygsfreaket på jorden kämpade som en tok för att nå mitt mål. Den här dagen hade jag fått tillbaka ett matteprov i gymnasiet, ett sämre reslutat än väntat och min bägare rann över. Min vän kramade om mig och stack lappen i handen på mig när jag gick ut ur klassrummet och gick raka spåret hem. Jag grät men lappen värmde. Torkade tårarna och kom igen. Och nu hittar jag den, 4 år senare.


image173

Jag kom in på min utbildning mycket tack vare er (Ida och Pernilla, ni fattas...)
Jag skulle aldrig ha klarat det om ni inte funnits.

Kommentarer
Postat av: underbaraclara

Åhå, detsamma :)
Vem skrev lappen?!
jag blev så peppad av vår lunch igår.

Kram

2008-04-24 @ 10:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0