CV.

Få se nu... Hej, jag heter Sanna och är 22 år. Suck. Opersonligt. Hejsan hoppsan! Jag är en tjej på 22 jordsnurr. Vänta, var jag 9 eller? Hmm... Jag har lätt för att lära mig och älskar att anta nya utmaningar. Jo, visst stämmer det, men om jag inte klarar utmaningarna bryter jag ihop. Jag är drivande och självständig men arbetar även bra i grupp. Så länge jag får bestämma ja. Jag har alltid vetat att jag skulle bli jurist. Betyder det att jag inte vågar tänka i nya banor, att jag fastnar i ett och samma spår? Jag är en mycket reflekterande person. Ja visst, ge mig en tekopp, några konstiga sms från tjejkompisens ragg så ska du få se på reflektioner och resonemang.

Jag ogillar starkt att skriva CV.
Äh, skit samma.

Hej.
Ge mig jobbet, för vem ni än anställer kommer de inte vara hälften så kunglig som jag!
Hör av er när ni läst det här så jag kan tacka ja till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Syss med make

J-la vad roligt. Tom maken Johan skrattade :-)

2008-08-18 @ 22:25:51
Postat av: Amanda

Haha, så himla roligt det är att läsa dina inlägg! Roligast är nästan att alltihop skulle stämma precis lika bra på mig, fast om de var mina skulle reflektionerna förmodligen inte vara lika underhållande. :)

2008-08-19 @ 00:54:35
URL: http://lyckaliten.blogg.se/
Postat av: klara j-r

så himla fint och bra! så skulle jag också vilja skriva i mitt cv.

2008-08-20 @ 18:05:47
URL: http://nomi.blogg.se/
Postat av: Mum

Men det är ju perfekt – helt sant dessutom.

2008-08-20 @ 18:26:57
Postat av: Emeliiie

Alltså, det där skulle kunna vara det bästa jag någonsin läst. Jag skulle anställa på fläcken!

2008-08-24 @ 16:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0