Tips med hög vuxenfaktor.

Många bloggare tipsar och riktiga klädfynd, mysiga fik eller bra skivor. Jag ska tipsa om mitt bästa köp på länge - ett dammsugarmunstycke. Jag tycker att det är kul att städa men bra redskap är ett måste. Efter veckor (eller månader?) av irritation mot min dammsugare var jag redo att kasta ut den genom fönstret för att få se den krossas mot marken. Den är tung att dra, ingen sugförmåga och sopar allt framför sig. Men nu har jag hittat lösningen!






Twinner-munstycket är helt sjukt bra! Med risk för att låta som de dåliga försäljarna på TV-shop säger jag nu följande:Den är lätt som en fjäder, går att vrida runt åt alla håll. Den är låg och kommer åt överallt och under alla möbler. Den suger både fram, bak och på sidorna. Min dammsugare är som ny igen och min lägenhet har sällan varit renare om golven. Köp!




(Jag hoppas ni alla inser vilken sjuk hög vuxenpoäng det här inlägget har)

Kommentarer
Postat av: Astrid

Hej jag surfade hit via någon länk för ett par dagar sedan och nu är jag tillbaka.



Jag är också kär i twinner, det enda jag kan rekommendera är att byta filtbitarna regelbundet för annars kan golven repas och det är definitivt inte lika lätt att dammsuga.



Och ja, definitivt sjukt hög vuxenpoäng.

2008-08-30 @ 20:47:03
URL: http://www.pick-n-mix.org
Postat av: underbaraclara

Jag älskar twinnern. Det bästa som hänt mitt städliv. Men var köpte du din? kyss

2008-08-30 @ 22:39:46
URL: http://folkbladet.nu/underbaraclara
Postat av: anonym

...eller sjukt hög töntpoäng?

2008-08-31 @ 07:32:55
Postat av: emilia

haha, nästa steg får bli införskaffande av ICA-kort:)

2008-08-31 @ 10:46:07
Postat av: underbaraclara

Anonym: Hjälp! Var fick du luft ifrån? Mycket mycket töntigt..

2008-08-31 @ 14:53:53
URL: http://folkbladet.nu/underbaraclara
Postat av: anonym

Är det verkligen jag som är töntig? Fråga dig själv det, "underbara" Clara. Eller är det du som inte bara har ett dammsugarmunstycke, utan ett dammsugarmunstycke som har förbättrat ditt "städliv". Cheez. 20-nånting-tjejer ska väl för fan ha ett RIKTIGT liv, inte bli hysteriskt lyckliga över ett jävla dammsugarmunstycke?

2008-09-01 @ 13:35:01
Postat av: Sanna

Oj, intressant hur mycket känslor ett dammsugarmunstycke kan väcka. Anonym, har bara en sak att säga: vad som verkligen är töntigt är någon som skriver sågande kommentarer på bloggar, och sedan döjer dig bakom ett "anonym". DET är töntfaktor.

2008-09-01 @ 21:54:12
URL: http://sannapannan.blogg.se/
Postat av: Astrid

Har det slagit dig, Anonym, att man kanske blir glad eftersom det går mindre tid och energi på att städa och man får mer av det över till annat.



Jag kommer ångra mig att jag la mig i det här om fem minuter, men such is life.

2008-09-01 @ 22:57:37
Postat av: Isabelle

hehe, bra tips :) inte alltid man får sånna tips i en blogg. Men jag håller med dig!

2008-10-06 @ 21:53:47
URL: http://isabellees.blogspot.com
Postat av: Lisen

Hej! Twinner är jätte bra men glidynorna lossnar hela tiden. Har numera Finallys dammsugarmunstycke. Det har stryktåliga glidborstar som borstar upp smutsen plus att det rengör sig själva. Finns på stadprodukter.se

2009-04-24 @ 13:03:08
URL: http://www.stadprodukter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0