Det gör ont att ha roligt.

Nu har spexet dragit igång på allvar. Repar, arrar och skrivertexter för det mesta nuför tiden. Mindre tid åt träning, laga godare mat, blogga och plugga. Men eftersom detblir mitt sista spex tänker jag göra det till 110%.

Här kommer en liten hälsning från kick off-övernattningen som denna helg bjöd på.



image113


"Sanna, du är jävligt bra, och du vet om det"


 

image114

Lekar, spex och snöbollskrig. Det blev hela två timmars sömn. Men jag behövde i allafall inte sova i ett proppskåp som vissa andra. Dagen eftervärkte det i hela kroppen efter natten på hallgolvet. Knoppade in strax efter åtta på kvällen. Jag har, två dagar senare, inte hämtat mig än. Det gör ont att spexa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0