Drama.

Gårkvällen utspelade sig på Frida och Sofis inflyttningsfest. Lite återträffskänsla med gamla gänget. Jag fick chansen att inviga min nya, svarta klänning.


image120



Jag förstår inte hur vi alltid lyckas skapa så mycket drama. Kanske blir det så när alla har så mycket historia med alla. Jag hade ställt in mig på att jag skulle stå för känslostormarna igår men jag var inte ensi närheten. Diskussioner, kompisar som gråter, smäller i dörrar. Vem hånglar med vem? Hallå, har de någon på G eller? Jösses. Ganska less blir man.


image121


Såhär dagen efter känns det skönt att det inte är jag som städar. Ganska grisigt blev det.
Hoppas värdarna tyckte det var värt besväret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0