Prosit!

Nu kom dagen som jag väntat på i två veckor. Nu är det ingen tvekan längre. Sanna är sjuk.

I måndags kom halsont, igår kom febern och idag är jag utslagen. Men är det så fel? Jag ligger inne under en filt i mjukisbyxor och raggsockar. Jag har hittills hunnit sluka 4 koppar kanelte och somnat i soffan 2 gånger. Istället för att behöva gå utanför dörren i snöstormen kan jag i lugn och ro vara hemma och komma ikapp med pluggandet som inte har fått den uppmärksamhet den kräver på sista tiden. Om man bortser från att jag mår apa är det här en ganska bra dag.

image134


Min mysiga dag skuggas dock av det dåliga samvete som jag har mot min basgrupp som nu sitter och skriver vår gruppuppsats. Men hallå, de kan nog klara sig utan mig någon dag.

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas du kunde andas inatt!
Jäävligt fin kopp btw ;)

2008-02-28 @ 09:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0