Nystart.

Det är något speciellt när man får gå och inhandla en ny kalender. Det känns liksom som en nystart för hela tillvaron. Bort med den gamla, slitna som bara är fullt med måsten och in med den nya som är (än så länge) helt blank. Varje år lovar jag mig själv att jag inte ska fylla upp dagarna i lika hög utsträckning, att jag ska lämna små andningshål någon gång i veckan. Detta år är inget undantag från mitt ständiga löfte, även om jag hoppas på ett bättre resultat i år.

Jag ska lära mig att plocka russinen ur kakan.
Jag ska våga prioritera bort.

image107


Om någon vill boka mig är det nog bäst att passa på nu för om en vecka är jag säkert tillbaka i gamla mönster igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0