Sanna har gått i ide.

När är julhelgen över och jag är tillbaka i verkligheten. Det innebär för mig och mina kursare tentaperiod. Jag har hasat omkring ensam i lägenheten i rosa dunsockar, mjukisbrallor och en "tur att ingen ser mig i den här"-tröja, släpat mig mellan skrivbordet och soffan. Hemmet är ett katastrofområde (eller i allafall så mycket katastrof det kan bli när jag bor där). Det ligger böcker, pärmar, papper och lagtexter utspritt överallt och ingen mat finns det i kylen. Allt ska in i min lilla skalle - reglerna kring pensionsavdrag,  kapitalbeskattning vid näringsfastighetsavyttring, förbjudna lån i aktiebolag... Listan är lång.

Jag hoppas i allafall att dagarna i ide ger resultat. Suck.
15.00 den 14 januari är jag en lycklig människa.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja, nu är det verkligen tentaperiod, och jag vill inte heller! Känner igen den långa listan på saker som ska in i huvudet - men jag blir inte lycklig förrän den 19 januari, som är en lördag då jag hellre skulle vilja se mina vänner och bekanta i Aula Nordica...

2008-01-04 @ 17:58:46
URL: http://lyckaliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0