Bye bye T6!

Dagen efter tentan. Den gick verkligen inte bra, men det gjorde det inte för någon tydligen. Men den är gjord och jag har sommar nu. När jag kom hem till lägenheten efter mitt nätta sextimmarspass i skrivsalen satte jag på Gyllende Tiders Sommartider, kastade förvaltningsböckerna längst bort i hyllan och åt färska jordgubbar, allt för att fira in den kommande sommaren.  

Det är även dagen efter tentafesten, och som många andra efterkommande dagar har den passerat i en mysig dimma av huvudvärk och extrem trötthet efter futtiga 3 timmars sömn. Gårkvällen kändes verkligen som "sista natten med gänget", kanske framför allt eftersom min Malin nu flyttar från stan (vilket vi inte pratar högt om för då blir jag alltför sentimental och får en klump i magen). Vi röjde Nydalahöjd med kursarna för att sedan inta Coronas officiella tentafest. Kvällen avslutades hemma i soffan med en vän över en bulle och hinkar med vatten för att lindra eventuella bakslag. Det blev sent, det blev blött och det var lyckat.








Jag är tacksam att den här terminen äntligen nådde sitt slut.
Nu siktar jag mot en solig sommar som trots en massa jobb ska bli grymt kul!

Kommentarer
Postat av: emilia

fy fabian vad snygga vi är!

2008-06-08 @ 20:43:20
URL: http://emilia.bloggspot..se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0