Grymt osmart.

Jag borde skriva någon smart och djupt. Kanske kommentera senaste debatten i riksdagen eller, som vanligt förekommande, skriva ett inlägg kring mina feministiska reflektioner. Men jag orkar inte det, inte idag. Min kreativitet är i botten och orken icke-existerande. Jag är trött, mina ögon är rödsprängda. Hela dagen har jag vandrat omkring som en zombie i korridorerna. Det är så svårt att jobba när alla andra är lediga och kan sitta uppe och dricka te och prata om livet till midnatt. Men jag vill njuta av sommaren och inte bara sitta av den på myndigheten. Därför ger jag med mig, låtsas för några timmar att även jag kan sova bort morgondagen och inte tänka en tanke värd att hurra för.



Jag hoppas ni njuter av sommaren.
I do.


Kommentarer
Postat av: underbaraclara

Tell me about it! jag blir snart knäpp. önskar att jag var elva och hade sommarlov för evigt

2008-06-18 @ 17:59:11
URL: http://folkbladet.nu/underbaraclara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0