Midsum.


Ett år har gått sedan sist.




Vi har gått ifrån 2007...




...till 2008. Det är tur att vi förnyar oss, eller hur?






Ett år har alltså gått sedan vi befann oss på exakt samma ställe, bara med några människor utbytta.

Midsommarafton. Jag har egentligen svårt för alla dessa kvällar då man "måste ha roligt", där det förväntas av en att festa och ha kul. Sällan brukar tillställningarna motsvara förväntningarna. Men det var riktigt bra igår. Fick dra på mig sommarklänningen, dricka öl och njuta av kvällssolen. För tänk att vi faktiskt fick sol allafall! Även om jag hade som inställning att ta det lugnt så förvandlades kvällen till en ganska blöt tillställning, men några klart förvånande inslag. Sill och nubbe, sång och dans på altanen och deep talk i soffan med min Madde.






In på småtimmarna.

Det bästa av allt var när jag strosade hem till mamma och pappa för att slumra i gästrummet och mina söta föräldrar har bäddad upp åt mig, dragit ner rullgardinen och ställt i ordning allt. Det är inte första gången de tar emot en unge med några promille i kroppen. Sweet.

Kommentarer
Postat av: underbaraclara

Åh vad du är vacker!



Jag har drömt mardrömmar om dig flera nätter i rad. Vad kan det betyda ? :P



KRAM

2008-06-24 @ 10:31:41
URL: http://folkbladet.nu/underbaraclara

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0