Ledigt, oh yes.

En hel vecka utan seminarier och föreläsningar. Även om jag kommer plugga eller jobba hela veckan känns det grymt! Våren lyser in genom fönstret, sitter inne med en kopp te och läser om mänskliga rättigheter. I lugn och ro har jag tid att komma ikapp med läsningen. Jag får sunka omkring i mjukisbyxor i lägenheten vilket var alltför länge sedan jag gjorde. Den här veckan hinner jag umgås med vänner, kanske till och med träna. Spexrep alla dagar i veckan, men det känns bara roligt och faktiskt lite spännande. Hur ska slutresultatet bli?

Så mycket att se fram emot de kommande veckorna att jag knappt kan bärja mig.
Kommer knappt hinna blinka så är det sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0