Go ICA!

Som många andra tycker jag att det är superbra att ICA-butiken på Teg i Umeå har slutat sälja cigaretter. Det går inte att komma ifrån att tobak är skadligt, äckligt och luktar illa. Men jag blir framför allt glad av att höra att butikschefen för något år sedan tog bort sk. herrtidningar från hyllorna. För visst är det precis som med tobak -porr är skadligt, äckligt och hör inte hemma i vårt samhälle. När människor tar aktivt ställning mot skit i samhället finner jag lite hopp inför framtiden. Nu är jag sugen att sätta mig på cykeln och hojja hela, långa vägen till Teg bara för att stödja goda åsikter.


Kommentarer
Postat av: Emeliiie

Oj! Bra jobbat ICA Teg! Synd att det ligger så långt bort annars skulle jag definitivt handla där.

2008-05-20 @ 22:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0