Pussla ihop livet.

En riktigt seg helg. Tröttheten fick ta över min lördag och söndag, något som verkligen behövdes. Söndagen har hasat fram i sakta mak och jag med den, i raggsockar med en kopp te. Jag har dragit igång höstens projekt hemma, en återkommande passion...pussel! Kanske låter det lite gammalmodigt, men det är verkligen en underskattas sysselsättning! Jag började för två år sedan bara för att testa och blev helt biten. När man väl har kommit gång går det bara inte att sluta - bara en bit till, och en till, ojdå, där passar ju den biten... Ett perfekt kvällsprojekt när man vill rensa huvudet och tänka på annat än plugg, privata problem och kommande utlandsstudier som inte är färdigplanerade.






1000 bitar. Något att bita i.
(lägg märke till min fantastiska ordvits)
Den här högen ska bli tre hästar som springer över en älv.

Tänk om livets pussel var lika enkelt,
att det bara var att följa bildmallen på kartongen
 och bara hitta rätt bit och sätta den på rätt plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0