Man lär sig något nytt varje dag.

Ikväll går jag och lägger mig med mer kunskap och insikt än när jag vaknade i morse:

- Jag ska skaffa mig ett jobb som innebär att jag aldrig måste skriva vetenskapliga texter.


- Man ska aldrig ropa hej innan man faktiskt har kommit över bäcken. Det finns alltid en risk att man plumsar i halvvägs över.

- Det är inte lätt att sjunga danska sånger med rätt uttal.

- Mamma är bäst i världen som står ut med oss barn.

- Vilken dag som helst kan bli bättre bara man bryter med lite fika och samtal på Waynes.

- Jag blir stressad för ingenting numera.

- Ett sms kan förgylla en hel dag. Ett uteblivet sms kan betyda katastrof.

- Det går inte att boka flygresa till Nya Zeeland på internet. Det bara krånglar.

- Det är helt omöjligt att vara en kreativ bloggare när all energi och kreativitet läggs på annat.

- Smaksatt latte är världens bästa uppfinning sedan färdigskuret bröd.


Sanna är trött. Ska sova. God natt.


 


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Både australien och nya zeeland kan vara krångligt på internet, för att inte tala om dyrt. Prova gå till kilroy (bredvid gamla postgången på kungsgatan) Där får du kanonhjälp och det blir ofta billigare än det man hittar själv.

2008-10-17 @ 13:20:13
URL: http://cheezes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0