Familj.

Av någon anledning har min familj fått för sig att jag har gått upp i rök. Jag pratade med min pappa imorse som frågade om jag levde. Mamma säger att vi aldrig ses längre. Min syster frågar vad jag håller på med eftersom jag aldrig hör av mig. Min ena storebror undrade i kväll i telefonen var sjutton jag höll hus. Min lillebror rinde idag och frågade varför jag aldrig var hemma längre och när jag skulle komma dit.

Åh, min familj är så söt. Visst lever jag, i högsta grad. Jag pysslar med samma saker som alltid, min mobil fungerar och jag bor kvar på samma ställe. Men visst är det härligt att höra att man är efterlängtad. Blev lite sådär familjekär ikväll. Jösses vad kul vi har tillsammans, alla åtta av oss (nu även i extended version med respektive och syskonbarnen). Så, detta är bara en liten påminnelse om det. Lite internt för oss i B-klanen, men det får ni andra stå ut med...






Stor kram på er!

Kommentarer
Postat av: Brorsa 2

Verkar som att jag var den enda som EJ hörde av mig.... Känns skönt att kompensera det genom att vara den första som kommenterar ditt inlägg!



Skönt med lite riktig musik! Detta är det bästa som gjorts sedan tidigt 70tal.

2008-09-18 @ 01:28:20
Postat av: Samma bror

förövrigt vill jag bara lägga till att jag inte är så gammal som jag låter. Igår fick jag visa leg när jag beställde en starköl!

2008-09-18 @ 01:32:12
Postat av: Teh syster

2008-09-18 @ 08:02:46
Postat av: The sister

Pinsamt men sant, jag gråter när jag hör den låten...! Måste dock erkänna att det är till stor del mitt fel att vi inte lyckas träffas. 2 barn tar sin lilla tid...



Puss



Ps. Till brorsa nr 2 vill jag bara såga att jag tror hon kollade leg då hon tyckte att du druckit för mycket och ville ha lite extra koll på dig utifall du skulle tuppa av Äldre personer tål mindre alkohol.

2008-09-18 @ 08:05:24
Postat av: The sister igen

Oj då, den där första kommentaren blev lite fel...

2008-09-18 @ 08:06:29
Postat av: Syster med son

Hugge älskade denna låt- rockar loss i köket till max!

2008-09-18 @ 08:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0