Idol-bojkott!

Ikväll börjar Idol igen. Jag blir så less. Tv-underhållning som bygger på att männskor ska skämma ut sig själva framför kameran, till allmän beskådning. Juryn som sedan sågar vid fotknölarna som gömmer sig bakom kommentaren att de bara "säger sanningen". Ren och skär mobbing vill jag kalla det, och grymt oprofissionellt. Har vi inte fått nog av förnedrings-TV?

Tyvärr lever programmet vidare, tack vare att det fortfarande drar tittare.
Våga vägra idol. Gör någonting vettigt ikväll istället.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kan inte annat än instämma. Jag ska plugga ikväll - och är så innerligt glad att jag inte är det minsta intresserad av förnedrings-TV!

2008-09-03 @ 21:29:33
URL: http://lyckaliten.blogg.se/
Postat av: Emeliiie

Någonting vettigt allstå... Räknas en spontan utekväll med kompisar? :D

2008-09-04 @ 09:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0