Insparken 08.



Det var ett år sedan sist, men igår var det dags igen - insparken. Även om jag börjar bli lastgammal (termin sjua, galet!!) är det ganska kul att få leva lite klassiskt studentliv emellanåt. Jag bara älskar att få klä upp mig, dra på min klackarna och vimpa vin som serveras. Kvällen var mycket trevlig faktiskt. Maten var god, en dunderbra bordsplacering och for once riktigt bra tal. En hel del dans, skratt och några små missöden (som att jag trillade i trappan samt spillde ner min klänning med cider).





Så här dagen efter känns det i kroppen. Vågar faktiskt säga att jag är mer sliten än jag förtjänar. Mina fötter ömmar och morgonen blev tidig, men seg-seg-seg. Det är så kul när man stiger upp och ser röras i lägenheten, klänningen slängd på golvet, skorna avkastade och smink över hela badrummet...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0