Enough is enough.


Jag har en svaghet för ögonskuggor, helt ska de vara i färg, ordentlig färg. Det öppnar liksom upp för lite extra kreativitet. Jag älskar att stå framför spegeln och testa nya varianter och jag är sällan rädd för att pröva nya nyanser. Hemma lämnade jag nästan hela min sminksamling. Jag trodde att jag skulle klara mig på ett tre-tal färger men nu fick det vara nog. Idag inhandlades två nya, fräscha burkar. Och jag som ska ut och slå klackarna i taket ikväll, kunde inte passa bättre. Oj, så nöjd jag är!

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej Sannisen,



du verkar ha det hur bra som helst, och avundsjuk är jag...



i umeå är det spexveckan, men troligen ingen sanna där. märkligt och trist tycker jag :)

2009-04-23 @ 14:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0