Hello from down under!

Jag lever, yes  I do! Har inte tillgang till internet for tillfallet, men hall ut - det kommer uppdateringar och blogginlagg nar det fixar sig. Och lite bilder saklart!

Det ar soligt och gott, typ som en svensk sommar.
Staden ar heeeelt underbar!
Boendet ar jattebra och ligger faktiskt pa sjalvaste campusomradet.
Alla tar hand om mig val.
Blir dock galen pa maten har nere, allt ar kott eller friterat.
Forsta springturen igar langst de grona angarna gjorde susen.
Jag fryser mest hela tiden inomhus dock. Varfor isolerar dummisarna inte sina hus?
Sushi kostar 25kr for 8 bitar. Gissa vad jag kommer leva pa!
Allt ar i och for sig billigare har, klader, bocker, you name it.
Idag kor vi igang med engelskakurserna. Pa mandag blir det International Law for hela slanten.


Shit, jag bor verkligen har nu.
Hoppas det ar bra hemma i Sverige.


Kommentarer
Postat av: Skalman

Det har inte ändrats så mycket sedan du åkte. Det har varit fint väder nu i helgen, dock. Skönt att höra att du är framme.

2009-02-15 @ 22:04:03
URL: http://myrmarker.blogspot.com/
Postat av: Emeliiies

Åh vad härligt att få höra ifrån dig :) Det låter som om du har det väldigt trevligt! Extremt avis på det där med sushin... Mmm... sushi...

2009-02-16 @ 02:22:23
Postat av: elin

hej sanna :) skönt att höra vart solen har tagit vägen jag har varit lite orolig, är ganska avundsjuk på dig faktiskt :) men du får gärna sola och äta sushi för mig, plugga behöver du inte göra det är jag less på.. ha det jättebra vi hörs :) kram

2009-02-16 @ 03:51:39
URL: http://peluria.blogspot.com/
Postat av: Anonym

You go girl!

Jag levde också på sushi när jag var down under- it's the best for sure! Skönt att höra att det går bra so far :)

2009-02-16 @ 20:44:32
URL: http://nystromemma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0