Dagar med rätt och fel.

Visst är det kontigt att vissa dagar bara inte vill? Igår gick allt jag la min hand på fel. Frankeringsmaskinen på jobbet felmärkte alla brev, min bank trånglade, internet stängdes ner av min leverantör av någon anledning, jag lyckades ta sönder en spinningcykel (går det ens?) och en massa annat. Jag borde ha fattat piken redan på morgonen när jag vaknade av att det var ljust i rummet, alltså att jag glömt att ställa klockan. Det var tecknet som sa åt mig det här är dagen då du stannar hemma och drar en filt över huvudet.

Men lika konstigt är det att nästa dag bara kan vara bra. En lugn dag på jobbet, myslunch med svägerska och lilla Abbe, eftermiddagsdejt med Elina och hennes lilla nya grabb Julian och avslutade kvällen med en latte och tjejsnack på favoritfiket med min Madde. Mycket bäbisar och fika med andra ord, men tydligen är det koceptet på en bra dag.






Frida med lill-Albin softar.
(Tyvärr blev bilden lite suddig, men har ni någon gång försökt att fota en tremånaders baby utan blixt?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0