Måndagslyx.

Välbehövd pause från allt packande, arbetande och oro. Jag bokade av min eftermiddag för att kunna ha en såndär riktig långlunch med Clara. För många är hon känd som Underbara Clara, men för mig är hon alltid samma Clara. Macka och två koppar te intogs medan samtalen flöt fram. Mycket att uppdatera, många ämnen att beröra. Trots att vi lever i olika världar, hon som kristen och nygift och jag mitt i studentlivet och med allt vad det innebär, har vi förvånandsvärt lika värderingar om saker och ting. Det är ganska läckert tycker jag, same but different liksom.

Vardagslyx som sker alltför sällan.






Kommentarer
Postat av: klara j-r

åh, jag vill också fika med dig!

vi får höras om nästa gång det kan tänkas vara så att vi är i samma stad!



kramkram

2009-01-14 @ 16:17:43
URL: http://nomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0