Som jag inte är.



Tänk att få vara någon annan för en kväll. Det fick jag chans till igår när Mickan och Tova ställde till med fest med temat "kom som du inte är". Jag funderade på vad som ligger längst ifrån mig som person och kom och tänka på en somrig Bodenhelg. Fick veta att jag tydligen är för sockersöt för att vara militär.. Ha, I proved them wrong! Fantastiskt roligt tema, lägenheten rymde både dålig klädsmak, fransyskor, ninjor, hiphopare och en och annan Håkan Hellström.




Erövring..?



Den här bruden skulle du inte vilja möta ensam i en mörk gränd.




Looking good.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vilket roligt men ändå enkelt tema!

2009-01-25 @ 00:21:55
URL: http://cheezes.webblogg.se/
Postat av: Malin

Fan, vad snygga ni är! Mickan och David skulle nästan vara som de inte är på heltid:)

2009-01-25 @ 13:20:10
URL: http://schjukt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0