Äntligen, äntligen, äntligen!

Mitt bland allt uppackande av lägenheten, folkträffande och allmänt runtspring satte jag mig i bilen med Madde och åkte de 3 milen som leder till mitt paradis - stugan. Och som jag har längtat! Med mjukisbyxorna på och bagaget med kvällsmat flydde vi staden för det norrländska lugnet och pappa. Mysmiddag med pasta carbonara, ostbricka in på natttvisten, första doppet och tjejfnitter i soffan. Men det vankades en hel del annat än lugn - syss, man och två pigga syskonbarn. Madde lärde sig nog att begreppet "lugnt och ro" är väldigt relativt i min familj. Det här är svensk sommar, yes it is!


Madde och jag fixar kvällsmaten.




Min syss.




Hugo har hjälp morfar att såga ner träd på tomten.



Moster och Ebbis.



Madde förvaldas till lekledare.



"Madde, jag sa att du inte skulle läman dina grejer i midjehöjd..
Jag tror Ebba hittat din väska.."



Sanna, bryggan.



Här är jag till frids. Jag, stugan, ro. Mmm.


Kommentarer
Postat av: tova

så fint! saknas dig.

2009-07-05 @ 00:01:27
Postat av: Jessica

Välkommen till svensk mark igen. Vilka mysiga bilder.



Hoppas helgen varit bra!

2009-07-05 @ 21:59:21
URL: http://hallonblabar.blogspot.com
Postat av: Jenna

Gud så vackra bilder du har tagit!

2009-07-07 @ 20:09:28
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0