Ooh la la.

Av någon anledning finns det saker som jag inte köper till mig själv. Det handlar bland annat om finare smycken, köksredskap och - parfym. Varför förstår jag inte riktigt, när jag kan lyxa mig med allt annat känns det på något sätt fel att köpa en parfym till sig själv, det är någonting man får. Men efter tre timmars väntan på Heathrow i London, minglandes bland alla goda dofter fängslades jag av den här lilla söta från Victoria´s Secret. Ooh la la, det kändes som min andra del av 2009! Lite fruktig men samtidigt en aning mognare än mina tidigare flaskor hemma i badrumsskåpet. Naturligtvis fick den rosa förpackningen mig att haja till direkt, är den inte bara för gullig?




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Fint att den hade en sån där "puff". Känns så lyxigt 20-tal!

2009-07-08 @ 13:34:16
URL: http://cheezes.webblogg.se/
Postat av: Jessica

Riktigt söt förpackning och ännu piffigare blev den med "puffen".



Hoppas du haft en bra dag!

2009-07-08 @ 22:31:48
URL: http://hallonblabar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0