Sanna goes dunkin.

Sista rycket vilket betydde dags att pröva igenom alla de grejer som jag än inte hunnit med under terminen. Dunkin Donuts var högst på listan, men att det skulle vara så komplicerat köp, vem hade kunnat ana det? Vill jag ha en plain socker eller en med chokladglasyr? Eller varför inte jordgubbstäckt med strössel eller citronvarianten? En chans, en donut. Livet är fullt med svåra beslut.

Men, ta-da, till min stora förtjusning hade de minidonuts som gick att kombinera med varandra. För ynka 15 kronor fick jag mumsa på alla nämnda, samt en choklad-kokos och en hallonfylld. Ett koncept som verkligen gick hem hos mig. Tack Dunkin Donuts för att ni underlättar mitt liv. 





Är det någon som vet om kedjan finns i Svea land?

Kommentarer
Postat av: klara j-r

Jag frossade i Dunkin' Donuts när jag var i Berlin förrförra våren. Jag tror inte att det finns i Sverige. Annars hade jag nog vetat det. Har i alla fall aldrig sett någon på de två år som jag längtat efter en riktig donut...

2009-07-03 @ 18:31:40
URL: http://nomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0