Feta på burk.

Så liten burk, så mycket smak. En helt fantastisk pryl att ha i kylskåpet. Gör din macka till en gourméupplevelse, fixar den trista pastasåsen på ett kick eller varför inte göra om hamburgaren till något med lite sting? Men mest av allt doppas det nog morötter i denna burk (och ibland till och med intas den direkt med sked...). Det är med sorg i hjärtat jag insett att jag inte kommer att kunna ta med tillräckligt många hem för en hel livstid. Men hur gör jag då? Jo, jag skriver av innehållsdeklarationen och testar att trixa ihop en egen variant.



Fetaost (40%)
Gräddfil
Majonäs
Ägg
Basilika
Vitlök
Persilja
Svartpeppar
Chili

Någon som vågar sig på att testa en hemmagjord?
Jag får i allafall återkomma med resultatet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0