Jag är liten i det stora hela.



Ibland är det skönt att få känna sig riktigt, riktigt liten. Jag som annars har en förmåga att se mig själv som världens mittpunkt kan behöva komma ner på jorden och inse att jag faktiskt är en pyttesak i något mycket större. För visst kan vi alla nu och då förstora saker och glömma sätta det i proportion till annat? Som en liten kotte var jag mellan dessa kullar och i bergdalarna, lite samma känsla som jag får i de svenska fjällen. Det är en go känsla.

Och om jag nu kände mig liten kan jag bara tänka mig hur små de små hoberna från Sagan om Ringen måste ha känt sig när de knatade på i det här området. För ja - det är precis här många av scenerna har filmats.






Nej, inte är jag stor inte.
Världen cirkulerar faktiskt inte runt mig, tro det eller ej.




 


Kommentarer
Postat av: Mum

Gud så vansinnigt vackert!

2009-03-03 @ 11:42:13
Postat av: emilia

jag säger bara: ÅHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH! såna där bilder finns ju bara på film...

2009-03-03 @ 18:40:12
Postat av: syss

Underbara bilder!! Å visst är man inte världens centrum, men ibland får mankänna så iallafall :-)



Kram

2009-03-04 @ 08:37:41
Postat av: FredrikaBremer

Mysigt inlägg och härliga bilder =)

2009-03-04 @ 14:55:05
URL: http://blogg.passagen.se/fredrikabremer/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0