Plugga eller shoppa, plugga eller shoppa..??

Idag var jag riktigt duktig, riktigt duktig. Och med duktig menar jag inte att plugga hela dagen i bibblan och få massor gjort. Nej, jag menar duktig på så sätt att jag tystade ner den där duktiga flickan inom mig, jag stängde böckerna, jag gjorde precis vad jag kände för och jag spenderade hela eftermiddagen i affärer och gågator. När jag kom hem kände jag mig sådär fånigt stolt. Jag gjorde det! Jag var slapp! Vågen för Sanna, wohooo!!



Resultatet då? Ja, den perfekta "imorgon är det torsdag vilket betyder stor utekväll och förfest hos oss och jag vill vara sjukt snygg, dansa på South Bar till 4AM och dessutom passar den till mina nya jeans"-partytoppen. Ett halsband gled också ner i påsen samt en liten kuvertväska till, för väskor får man aldrig för många av.



Varför plugga i bibblan när man kan gå och shoppa?

(PS: Detta är någonting som självklart en person som lider av "duktig flicka syndromet" inte kan efterleva mer än någon enstaka gång, men just idag vill jag leka slacker.)

Kommentarer
Postat av: Emeliiie

OOooOoooOOooO! :D Imponerad! vågen

2009-05-13 @ 19:23:41
Postat av: underbaraclara

bra gjort! duktig flicka



förresten. fick ditt fina fina brev förra veckan. blev SÅ HIMLA GLAD!



Love you



kram

2009-05-13 @ 21:16:20
URL: http://folkbladet.nu/underbaraclara
Postat av: Pernilla

Ännu en till svart klänning tillsamlingen? ;-)

2009-05-16 @ 13:36:25
URL: http://cheezes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0