Sova, jag..?

Bestämde vi sista helgen i maj för Wanakaresan? Undra om jag orkar ut imorgon... Vad sa hon egentligen om CITES-konvenstionen, kan man lämna reservationer? Åtta veckor kvar, är det för mycket eller för lite? Hur ska det lösa sig med flytten? Ska jag höra av mig till min prakikplats för att berätta att jag lever? Får se, vad är klockan... fasen, redan 01.15! Ska jag betala för några extrakilo i väskan eller ska jag bara slänga skiten? Vem är det som skriker ute på gatan?! Mmm, det var riktigt god mat idag till middag. Har mina jeans torkat måntro? Fan, jag kommer verkligen inte över mitt B+ på uppsatsen. Vad menade han med att jag var "hard to figure out"? Fasen, jag hoppas det är bortdiskat imorgonbitti. Jag får inte glömma att köpa schampo imorgon. Undra om någon är online på skype. Brr, jag fryser. Vad var klockan nu igen...?

Inte undra på att jag inte kan sova på nätterna.


Kommentarer
Postat av: rakel

tips (för det är inte bra att inte sova på nätterna)!



Lägg ett papper eller en skrivbok bredvid sängen och så varje gång en tanke dyker upp så skriver du ner den. Då blir du liksom av med den. Tillslut blir du så trött av att behöva tända lampan sätta dig upp och skriva att du somnar. Dessutom kan du ta tag i de viktiga tankarna när du är utvilad och vaken, och å visar det sig ändå att hälften av frågorna har du ju redan svar på eller så var de helt onödiga.

Så gör jag jämt. Smart va?



Ett annat tips (jag vet, jag är full av dem, hehe) är att promenera och hoppa lite innan du somnar sen sätta på dig ett par varma sockar för att "få ner tankarna i fötterna". Det låter flummigt men fungerar strålande!

Postat av: Camilla

Sv: Hej hej. Vad snäll du e:). Men det e sant faktiskt, e mkt roligare att baka med fina saker:). Hoppas du får en strålande dag, med nåt riktigt kul på schemat:).



Kram

2009-05-07 @ 09:44:43
URL: http://osloliv.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0