Två nyheter till samlingen.

I helgen har min Madde varit här och det har inneburit ett högt antal timmar längst shoppinggatorna och diverse omgångar i butikernas provrum. Det är en härlig känsla att komma hem till lägenheten efter en stor spenderardag med kassarna fulla med nytt, fräscht och totalt materiella saker. Men som student är det alltid med en liten gnutta ångest. Hade jag verkligen råd med det här? Oj, blev det mycket? Hmm, den där sista tröjan, var den nödvändig?

Nej, shopping är ofta långt ifrån nödvändigt men när jag finner just den där klänningen som bara hänger där och väntar på mig då är jag en svag människa. Två perfekta klänningar blev tjejhelgens bästa. Ytterligare en liten svart till samligen för mingelfester, drinkkvällar och kanske en nyårsfest i december. En lila, prickig a la grease-klänning som bara måste sitta på min kropp på minjag jag ska sjunga på min brorsdotters dop om några helger. Givet, köpt, klart!




Prickiga drömmar - Monki
Svarta faran - HM


Kommentarer
Postat av: Carro

Tack så mycket!Jätte kul att du tycker om vår blogg! Ja, det är alltid kul med nya favoritställen! Soupie är en av mina just nu :)

Ha en kanonfin kväll!

2009-11-17 @ 22:00:26
URL: http://systrarnayster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0