IKEA.

Härliga helg. Jag har haft en riktig "jag måste verkligen ta tag i det här"-lista och högst upp på listan stod ett nödvändigt och samtidigt efterlängtat besök på IKEA. Efter några tunnelbansstationer och en trång bussresa var jag på plats och klar att påbörja operation - lösa förvaringsproblem.



Affärer innehållande latte, bakprylar samt smålådor för alla mina ting. Har jag kommit till himlen?

Fyra timmar senare var jag klar, utmattad, svettig men hemma med ett otaligt antal passerskassar, fyra förvaringslådor rikare och två krukväxter av storleken "egentligen för stora att kånka själv, men det fixar sig". Och lite fattigare. Men äntligen, äntligen, har det innfunnit sig någon form av ordning hemma, halleluja!

Operation - lösa förvaringsproblem, check!
Listan fortsätter.


Kommentarer
Postat av: Syss

Fruktansvärt, fruktansvärt bara sååååå fruktansvärt avundsjuk!!

2009-09-14 @ 18:44:26
Postat av: Malin

Jag som tänkte fråga om du ville följa med mig till IKEA på lördag, men det kanske du inte vill då?

2009-09-16 @ 16:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0