Mint it away.

Visst är det härligt att avnjuta en liten, liten bit mörk choklad på kvällskvisten? Det tillhör en av mina stora livsnjutningar. Men. Ja, ibland säger det tugg, mums, smask och så är hela kakan borta. Jag kan vara svår att stoppa vissa dagar, speciellt när denna fantastiskt goda kaka kommer fram på bordet. Lite som After 8 fast mildare liksom, fräsch. Upptäckte den efter att min syster bjudit mig över en kopp te i hennes TV-soffa. Nu står (läs stod) den i mitt skafferi och förgyller mina lunga hemmakvällar.


Kommentarer
Postat av: Syss

Den är underbar!! Utlovar massor av den om du kommer och dricker te i min soffa snart igen!

2009-09-17 @ 14:36:05
Postat av: Jenna

Åh den där är en av mina nya favoriter!

2009-10-16 @ 06:59:09
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0