Jobb gånger 12.

Sista seminariumet avslutat för terminen. Jobbat 12 timmar i sträck idag. Och nej, det var inte första dagen. Trött. Mina ögon är faktiskt helt rödsprängda. Bra eller inte? Dumma ultrachafför som tvingade mig att gå till jobbet från stan i glashalka, med klackar. IPoden dog halvvägs, smärre katastrof. Men choklad i fikarummet värmer en katarrmage. Och vad är det för fjanterier att inte äta kolhydrater? En och annan bra arbetskamrat, det är mycket värt. Precis en månad kvar till tentan. Julklapparna klara. En gullig tant gjorde min dag. Luciatåget från igår sitter kvar inne i kroppen och tinar upp mig. Sedan lite soul på det.


Ska jobba alla dagar fram till jul utom en.
Men imorgon är det faktiskt sovmorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0