Upppack, inpack.

Är det inte lite roligt den där första tiden av totalt kaos när man har flyttat? Det där när inget är på plats och det som väl är inpackat har man ingen aning om var det slutligen hamnade. Efter hårt slit hemma i Umeå med flyttpack och städ var det bara att sätta igång igen när jag kom ner till huvudstaden förra veckan. En gigantisk hög med skor, väskor, glas, kläder, smink, skrivor och åter tusen andra saker stod uppradade och redo att organiseras.





Min organiseringsförmåga fick sig en stor utmaning. Ska allt det där in den där lilla?




Först igår kände jag att mitt boende var under kontroll. Även om mina underkläder fortfarande står i papperspåsar i hallen (eftersom, ja, det får faktiskt inte plats mer i skåpet nu) och hälften av min skivsamling är placerade på sovrumsgolvet känns det faktiskt som om jag bor där nu. Och jag stortrivs!!

(och för övrigt, internetuppkopplingen är fortfarande under arbete)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0