Julen är kommen.



image100


Nu är julen över för den här gången. Glögg har kokats, paket har öppnats och julmusten är slut. Jag lider fortfarande av en stark knäck-bakfylla. Familjen slog absolut rekord i antal personer vid middagsbordet. Jag har busat mig svettig med alla syskonbarn.

Här följer ett antal bilder, bara för att jag ska få skryta lite med hur ofantligt goa ungar vår familjs nya generation innehåller.



image95

Julbak med faster. Lina har färgat den gröna mandelmassan.

image96


image97

Lina öppnar paket från faster.

image98

Dagens outfit stod Måns och Klara för.



Kommentarer
Postat av: Amanda

Visst är det härligt med massor med folk runt matbordet och småttingar som kan busa i det oändliga?! Det låter som att du hade det bra, precis så som julen ska vara (även gällande knäcken)!

2007-12-26 @ 19:04:59
URL: http://lyckaliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0