Baby, come and light my fire.

Idag var det ingen bra dag. Verkligen. Trist föreläsning om beskattningsrätt inom näringsverksamhet, följt av en trist dag i soffan med boken "Inkomstskatt del 2". Träningen gick mer eller mindre uselt. Inte ens diksussionerna på kvinnojourens studiecirkel fick mig att tända till idag. När inte ens samtal kring begreppet våldtäkt och bevisbördefrågan i dess rättegångar får mig att brinna, insåg jag att det bara var att lägga ner. Ingen glöd, poff, none.

Var för övrigt med i VK idag. Det borde vara strängt förbjudet att publicera bilder tagna nerifrån, från ett grodperspektiv. Funderar starkt på att stämma tidningen för kränkning.

Over and out.

Kommentarer
Postat av: underbaraclara

jag tycker du var fin :)

2007-10-16 @ 20:25:12
Postat av: klara j-r

jag tyckte också att du var fin! plus att det är så roligt att se hur du ser ut nu för tiden.

funderar på att dra upp till umeå i mitten av november. hoppas att vi kan ses nåt, typ dra ihop en tjejfika eller så...

2007-10-16 @ 22:02:17
URL: http://nomi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0