Hjärntvätt och insider-humor.

Just nu känner jag mig lite hjärntvättad. Allt jag tänker på är spex, allt jag pratar om är spex, min tillvaro innehåller endast spex. När jag är på universitetet på förmiddagen känns det nästan som om jag bara är och hälsar på innan jag åker ner till Sagateatern där mitt andra liv håller på som bäst. Det känns så lustigt att det idag för de flesta är en helt vanlig onsdag, men för mig är det dagen med stort D.

image165
Foto av David Sandén



Igår fördes en konversation mellan två spexare som definitivt platsar på veckans bästa citat. Samtalet tar plats nere i logen när alla mikrofonsändare ska knäppas på kläderna.

Tjejen:
- Spänn på mig ordentligt.

Killen:
- Ja, okej, men då får vi ta det bakifrån.

(Kort tystnad, killen fipplar på med spännet på sändaren)

Killen:
- Ska jag ta det innanför byxorna?

Tjejen:
- Ja, annars förlorar det liksom lite utav poängen.



Ikväll. Ikväll. Ikväll!
Önska mig lycka till.

Kommentarer
Postat av: Syss

Stort lycka till!! Ses imorgon!

2008-04-09 @ 16:06:00
Postat av: Amanda

Haha, ja, de mest oskyldiga konversationerna är ofta de som låter värst. Om än lite sent kommer här ett varmt lycka till! (Kommer och kikar på er någon kväll, men det blev liksom inte idag.)

2008-04-09 @ 21:33:55
URL: http://lyckaliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0