Ny vecka, nytt liv.

IKSU är sällan så fullt som en måndag. Speciellt när sommaren börjar närma sig. Alla får någon slags panik över vinterhullet och tränar som idioter. Alla börjar ett nytt liv och siktar mot badsäsongen.

Idag var jag inget undantag, även om jag har ett annat mål. Jag har längre drömt om att bli en såndär person som glider omkring i en snygg mjukisdräkt, tränar yoga och är allmällt harmonisk. Bättre sent än aldrig, ikväll började jag mitt nya jag med body balance. 10 minuter in i passet insåg jag hur osmidig jag egentligen är. Body pumpen har verkligen sattiit sida spår, benen går att vinkla lika mycket som en järnspik och ryggen är ungefär lika mjuk som en stenrös. Men som sagt, idag tog jag det första steget.

På köpet fick jag en ny favoritlåt.
Myspys.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0