Darling.

En bra dag. Lyckats avsluta lite spexarbete, träna och faktiskt vara hemma en kväll. Fullkomligt nödvändigt. Det är många bollar i luften just för tillfället, mina dagar är åter i sin vanliga rutin (dvs fulla med möten, jobb, plugg). Usch. Men ikväll var det pause, andrum. Klockan är bara strax efter 22 och jag ska bannemig krypa ner i sängen redan nu.

Mina kursböcker kom idag, verkligen i grevens tid. Paketet innehöll framför allt min nya baby - 2008-årslagbok. Mycket bra.

Dagens gladaste överraskning var dock att de ringde från Dell och sa att min dator kommit. Den är precis så fin och så rosa som jag tänkt mig.

image118


Hello darling, välkommen in i mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0