The sun i shining!

Vissa dagar är bara så där bra, riktigt bra. Idag var en sån dag. Dagarna ute i stugan har det varit toppen. Kom hem ikväll för att tvätta och packa till Stockholm, öppnade brevlådan och möttes av en bröllopsinbjudan till en av mina vänner. 13 september ska Clara och Jakob bli ett och jag ska sitta på bänken och gråta. Tänk, det är faktiskt lite overkligt. Åh, jag längtar! 

Sedan gick även min önskan i uppfyllelse - denna låg och väntade i mitt postfack! Från en anonym, men jag har mina starka misstankar... Tack! Man blir så glad.

Imorgon bär det av till storstaden och en riktig girls weekend med kursarna, kan det bli bättre?
Ack vad livet är gött ibland!

Kommentarer
Postat av: Emeliiie

hallå eller, någon snodde min idé ;) Hade ju tänkt skicka en till dig på din födelsedag. Jaja, får väl hitta på något annat... Vad vill du ha? :)

2008-07-17 @ 20:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0