Fredagspepp.

Jag vill bara utbringa ett litet hurra för mig som tagit mig igenom denna sommarens första arbetsvecka. Till skillnad från många tackar jag regnet som gjorde denna vecka lite mer uthärdlig. Myndighetskontor gör sig bättre i oväder än i solsken, speciellt om man sitter i ett rum utan fönster. Jag lämnar ett svettigt arbetsdag med massor av fel och intriger. 

Lycka är att flexa ut tidigt en fredagseftermiddag och cykla hem till toner av Lars Winnerbäck. Nu väntar en helg fylld med härligheter. Ikväll ska jag träffa min Emelie, imorgon ska jag gå på stan och äta glass och dansa fötterna av mig på REX. På söndag ska jag baka och tillbringa kvällen på spa. Framför allt ska jag vara ledig, hörde ni det, ledig. Yes please. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0