Lilla Lina.

Jag är en lyckligt lottad moster och faster. Numera har jag inte mindre än sex syskonbarn, Måns, Klara, Lina, Amanda, Smilla och Hugo. Dessutom har jag två små krabater på väg i juli och oktober. De är så förbannat söta att man ibland inte vet var man ska ta vägen! 

För fem år sedan ringde min bror Mikael och pep fram att de hade fått en liten flicka, en liten Lina. Idag fyller fröken 5 år, nu är hon stor och har haft ett riktigt storbarnkalas. I vanliga fall brukar inte barn vara så fästa vid mig, kanske för att jag är lite tråkig och inte leker och stojar lika mycket som mina andra syskon. Men Lina hon avgudar faktiskt mig. När vi ses är hon 2 cm i från min sida hela tiden och lämnar aldrig mitt knä frivilligt. Det är en speciell känsla. Det bästa någonsin var när hon tittade på mig med oskyldiga ögon och bara utbrast "Sanna, jag tycker om dig!". Då vill man bara slänga sig om halsen på henne och krama sönder go-ungen.

Så. Ett grattis till Lina.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag också börjar blogga efter folks begäran...du hur får man in youtube saker som du har gjort ibland? Trevlig midsommar!!1 Kram

2008-06-20 @ 14:23:56
URL: http://nystromemma.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0